'

Silence speaks when words can't #

 
 
nyvaken. ont i huvudet. hungrig. vill inte börja skolan.
 
godmorgon på er! 
sitter och kollar mitt schema för 2:an. dö skolan dö!
iförgår när ellen kom till mig åkte vi in till värnamo. var hemma hos
anton en stund. sen kom raffe också så vi åkte på upptäcksfärd. 
underbara människor det finns alltså. loveu! 
sedan följde evelina & ellen med mig hem och sov här, mysigt!
igår började jag jobba kl 13, såå underbart verkligen haha :D 
åkte in till stan efter jobbet & snackade med evelina.
runt 20 åkte jag, anton & luis till öland igen. kom hem inatt.
lite senare idag kommer anna, albin, oskar & filip hit, mys!
 
uppdaterar mer sen, puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback