'

jag saknar dig mer och mer

 
godmorgon!

ligger i sängen och lyssnar på melissa horn.
inte alls sugen att gå upp och iväg till skolan för ha en lektion.
börjar 14-15.30 och ha franska, lust att byta någon?
igår kom jag hem 18 eftersom jag slutade 17.10. åååh fml!
kröp ner i sängen och skulle sova pga att jag dog av huvudvärk så jag mådde illa.
men då ringde självklart lillllle fjanton & vi drog till gislaved med rush racing.
det var ett race med lite burnande bilar :)
kom hem runt 22 & tjötade lite med mammi, emma & joakim.
plus att dom hämtade joakims grejer eftersom dom håller på att flytta.
kommer bli rätt tomt här hemma faktikst. och inte nog med att dom flyttar
så flyttar jag, mamma & xantho till värnamo om en månad :)
världens lyckligaste? nae inte riktigt med kommer bli så himla sköönt :')
ska prata lite med min bebis, sen fixa mig för skolan i regnet.
idag är det verkligen en hemmakollafilmochmysdag, puss♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback