'

if you don't fight for what you want, don't cry for what you lost

 
jag borde vara riktigt glad men jag vågar inte. 
istället har jag smidit mina planer som ska sättas i verket när
sommaren tar sina sista trötta andetag. för ja, då ska jag äntligen slå till.
på något sätt som kanske egentligen inte betyder så mycket för dig
men som betyder allt för någon som mig.
 
har ni någon gång känt att ni bara borde sluta bry er för att
människor i närheten ska märka vad som fattas? 
att det du gör inte verkar spela någon roll och att den vänskap du trodde
fanns inte längre betyder detsamma? kanske måste man bara stanna
upp och tänka igenom allt, låsa in sig och svära till sin spegelbild att
nu får det fan vara nog. kanske måste man bara ibland tänka på sitt
eget bästa och också handla därefter.
 
-hur van man än är att göra motsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback