'

TOOOORSDAG-FREEEEDAG

hhhhhej! hade en super dag igår. tog bussen in vid 16.15 så hämtade evelina mig på stationen och körde hem mig till dom så lånade jag evelinas cykel. cyklade till stationen och mötte lilla saris, vi köpte korv och allt man behöver till. sedan cyklade till osudden i det vackra vädret. det var ju typ storm! grillade och hade mysigt med sara, robert, orre, nasse, jonte, jimmy & marcus :) drog efter typ en timme för det var såååå kallt. gick till anton & raffe och lyssnade när dom sjöng haha :') sara drog typ vid 22 och matilda kom en sväng. lyssnade på musik & så, sen ut och träffade massa galna folkisar :) åkte en runda också haha, känner att jag bara babblar, bäst jag är tyst nu! sov hos min evelina inatt haha (a) har precis ätit lite & ska hoppa in i duschen nu, sen fortsätta plugga. pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback