'

YOU RUN MY WORLD'

helllu! igår runt 19 kom jonne & simon och hämtade mig, vi drog till värnamo. träffade raffe, robert, anton, butte & voitan :) trevliga pojkar! hade roligt som vanligt haha, ni får några extremt söta bilder här under! om det går att lägga upp :) idag hade jag 4 timmars rast i skolan, köpte massa frukt & fikade lite med ella & saris :) efter skolan stack jag o malin och gymmade i 1,5 h! det var riktigt skönt att svetten bara rann, så det ska vara! :D efter gymmet träffade jag evelina och pratade om allting, du är bäst gumman! sen träffade jag raffe, anton, basse & axelfårfeta :) kom precis hem & ska plugga lite innan jag lägger mig. underbara dagar med underbara människor. det är livet! ♥











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback