'

TORSDAG

hallllå på er! idag när jag vaknade trodde jag att jag mådde jätte bra, men vad fel jag hade! har bara haft 36 grader som mest idag, men självklart kommer febern tillbaka på kvällen.. vill verkligen bli frisk nu. nu när febert förhoppningsvid är borta kommer förkylningen till näsan, usch! tror jag har smittat lilla valpen också, han nyser hela tiden haha. den enda fördelen att vara sjuk är väl att man går ner i vikt haha :) fast det suger att vara hemma! som tur är jag inte ensam, har ju min goseebjörn också som har varit extra gosig idag :') har precis druckit ett stort glas med en helt citron & apelsin i. C-vitamin BOMB, nu ska jag bli frisk! är hemma från skolan imorgon också och hoppas jag är frisk imorgon när jag vaknar! hoppas hoppas hoppas! puss & godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback