'

STREETRACE MED MINA POJKAR!

Godmorgon på er! :) känner min inte riktigt utvilad, men dom smällarna får man ta! igår runt 14-tiden åkte jag till evelina i värnamo. vi spelade gitarr och fick för oss att göra en låt, får se hur det slutar haha. bland alla papperna hittade vi en gammal låt vi gjort, man kan ju inget annat än att få ett gott skratt haha! vi tog en runda på moppen också, sen släppte eve av mig hos anton och raffe runt 17.30. drog upp till skrevet för att vänta in dom andra bilarna, vidare upp till jönköping .det var nog den mest konstigaste & roligaste åkturen jag har åkt. finns inte ord hahaha! vi ALLA ♥ polisen! men som sagt, man lever ju trots allt bara en gång. åkte ut till torsvik lite & överallt. kom hem till Bor runt halv 2.
taack för kvällen pojkar! ni är bäst ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback