'

nothing will ever come between us'

tjenixen! precis inkommen efter att ha övningskört i nästan en timme, jag är såå glad och sååå grym! :D igår körde jag 1 timme och kände på dragläget & sånt, första gången! har bara kört på isen en gång i vintras. idag körde jag lilla hållet till rydaholm via hyggestorp, sedan lilla hållet till horda & stora vägen till bor. fick inte kärringstopp en enda gång och det är andra gången jag kör?!?! jag är grym! :D och i horda när jag skulle starta från hordakrysset, körde jag iväg som om jag va en som redan hade körkort, sa mamma. åååh blir så glad haha! detta gjorde min dag (a) ska kolla på tv lite & sedan somna tidigt ikväll. hoppas jag! har inte varit i skolan på 2 veckor, eller jo 2 timmar ungefär. men nu är jag äntligen frisk och imorgon blir det skola, usch fy & blää. puss och godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback