'

när gråten tar över'

hhej på er :) vaknade 15 minuter innan bussen gick idag & det var bara att gå upp! sovit riktigt dåligt inatt, vaknade hela tiden och kunde inte somna om, usch fy och blää. började med hygien, matte & det var den roligaste mattelektionen jag har haft, grät på grund av att jag skrattade så mycket hahahaha. gangster rätblock! sen mat & min lunch bestod av lax och tomater! äter lax jämt, snart kommer jag se ut som en fisk också. du är vad du äter..hade sedan svenska och sist engelska. slutade vid 14.40 och gymmade i 1,5h med malin. träffade även raffe, manuel & någon som kallade mig tomat haha :( tagga inför nationella imorgon i 3 fucking timmar. fml x 100000. sova tidigt ikvälll. btw muikki, jag skriver ett inlägg till dig imorgon ;) puss & godnatt ♥
098bb1f9bc9111cd26af4923010eaef3_large
Tumblr_m31quzppp01qk3zd3o1_500_large

Kommentarer
muikkiiii säger:

ooosssssaaaa, ag ser fram emot detta! puss<3 :D

2012-04-26 | 12:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback