'

i am always in a fight cause i can't do nothing right

är verkligen inte på humör för att blogga egentligen! är emo för tillfället, emoåsa här. :) första lektionen en timme franska, sedan rast i FYRA TIMMAR! vara i skolan 4 timma helt i onödan? nej tack. men det fixade sig iallafall, tack plutt<3 kom tillbaka till skolan vid 11 & åt med ellen. sen svenska och sist engelska. orkade verkligen inte göra något, va helt dödstrött. låg typ och sov på några stolar, skööönt! efter skolan åkte jag & ellen hem till mig, jag gick och la mig typ & vilade, sjukt ont i huvudet & orkar ingenting..medan ellen var duktigt och pluggade. sedan åt vi lite & sen stack hon till träning, & nu ligger jag är i sängen och känner att jag BORDE plugga. ska vänta till ellen kommer tillbaka, hon sover här inatt för är ensam hemma och det suger, tycker jag iallafall för jag är ofta ensam hemma, haha bra information. ett onödigt och lång inlägg dehär. när ellen kommer ska vi ut en runda, och prata om allting & så, känner att det behövs. älskar att kolla på stjärnorna också, haha ännu mer bra information, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback