'

du är här, jag är frusen, du är en av flera tusen

hejsan! hade inte tid med att skriva igår så får göra det idag istället :) skola igår som vanligt, jag & ellen åt donken till lunch,gottti! slutade vid 15.30 & åkte hem med båt till mig, med moppebilen! hon la sig i min säng och halvsov lite, som alla andra. alla ♥ min säng!! sen åkte vi till solgården & satte oss på bryggan i det häärliga vädret. det var riktigt skönt ute. satt där och pratade om allt möjligt och hade mysigt! följde med ellen hem sedan vid 20 & sov hos henne. vaknade vid 6 i morse & klädde på oss och åt. sedan åkte till bussen vid halv 7, skulle aldrig orka gå upp så tidigt varje dag, tur att man bor liiiiiiiiiiite närmre skolan. morgonen började med figy-loppet på 6km, osudden runt med andra ord! jag gick med ella & mojki :) sedan tillbaka till skolan och duschade, sedan började inte vi förrän 11, så låång rast. men det är ingenting mot vad jag har imon, 4 timmar rast & vad ska man göra såå länge? :( uschdå! slutade vid tjugo i två idag & kom hem vid 3, åt lite & nörda mig vid datorn. måste plugga nu & försöka förstå på mig lite utav det iallafall! pusss ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback