'

du är den stjärnan som fattar på min himmel

hejjj! ;dd har inte hunnit skriva på hela helgen, har helt enkelt haft fullt upp hela tiden förutom idag. söndagar suger haha! ;) så skriver lite kortfattat om vad jag har gjort i helgen. i fredags va jag i skolan, lika roligt som vanligt på åkanten(resturangen). vi lärde oss massa om kaffe och espresso & sånt. slutade vid 2 & åkte till jönköping med mamma. tog hål i navlen(fick det i födelsedagspresent). äntligen! ;d och sedan till A6 & shoppade.

lördag: vaknade vid halv 9 & åt och duschade, sedan vidare till värnamo kyrka där min fina kusin konfirmerades vid 11. va i kyrkan nästan 2 timmar, rätt lamt men fint va det iallafall :) åkte sedan hem till dom & åt och så, hade trevligt! :) var där till 18. kom hem & gick ut en runda, hur fin kväll som helst, såg många stjärnfall också, dömysigt!

söndag: vaknade vid halv 10 & åt, sedan somnade jag om igen till typ tolv. då kom mina & jag fick en present, en mysig tröja! tack babe :dd sen gick vi ut & träffade pt & anton. efter det hem och åt & nu liggger jag här i sängen och mina har precis vaknat. har väntat i flera timmar hahah men nu så :d imon blir det att vara i köket hela dagen, äkta roligt! ♥


evelinas konfirmation!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback