'

idag är det 16 år sedan jag föddes! 21 september 1995 <3

halllåj! haft en underbar födelsedag idag. fast om jag inte hade fyllt år hade jag nog varit hemma och sovit hela dagen iställlet. man kan inte säga att jag mår precis bra. :( i morse kom ellen till mig vid halv 7 med tårta & paket, mysigt! fick en hur härligt tröja som helst. :) tack älskling! fixade håret & så sen åkte moppebil till skolan- började vid halv 9 med hygien, sen rulllade hela dagen på. slutade vid 13.40, sköönt. jag & ellen åkte hem till mig & åt tårta och hade myisgt, askalas! :) sen hämtade vid clara & så, efter det kom emilia hit en stund. fick en paket av henne också, lägger upp bilder en annan dag när jag orkar..hihi :) måste vila igen, & hoppas jag blir piggare snart.puss <3

lite dåliga bilder sålänge :)


emilia på sin fajna motorcykel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback