'

t h e FIRST t i m e

hejj! orkade inte skriva igår, hann inte det för den delen heller ;) va i skolan som vanligt, & så. slutade vid 2 med servering, roligt! jag & jonathan sålde FÄRDIGMAT till pensionärer. sen gick jag en runda på stan & kollade lite, rätt sköön att vara själv ibland. sen chillade jag & så, orkar inte skriva så mke mer vad jag gjorde hehee. men ah, mysig fredag! träffade matilda vid 23 typ & hon körde mig till bor. p a n n k a k a, så kallt det var! frös ihjäl nästan! kom hem & la oss i sängen, tinade hhah. och pratade massa, sköönt! sen drog matilda hem vid 1 typ och jag somnade på fläcken, var verkligen hur trött som helst. ovanligt trött alltså, hahah.

vaknade idag vid 10 typ & låg i sängen en bra stund till, det är ju helg. och på helgerna får man passa på att sova extra länge ;) har pluggat hela morgonen & läst massa. lligger fortfarande i sängen i pyjamas haha. dax att hoppa in i duschen nu vara klar till mina kommer. ska ut och ta lite höstbilder & så, om det nu blir några.. det vet vi inte än. sen lite senare kommer ellen & vi ska nog träffa evelina & matilda & kanske granis! såå ha det bra sötisar! puss ♥

Img_7123_largeTumblr_lrnmwv1rkh1qbye8qo1_500_largeTumblr_lrhpiv4sdi1qd12feo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback