'

k ä r l e k finns inte för mig längre

bäst att jag skynda mig att blogga lite för idag innan datorn dör & jag orkar inte kliva upp ur sängen och hämta laddaren, hehe :) vaknade vid 11 & åt frukost. evelina sov här inatt! askalas :) gjorde inte så mkt, chilllade mest. sen kom natta och fläppan & pratade lite, wiho! evelina drog hem vid typ..5 & jag pluggade lite. kolllat på tv med, latmask! och nu ligger jag här och är inte ett dugg trött, kommer sluta med att jag aldrig somnar och är dödstrött imon iställlet. som det brukar bli med andra ord haha! får la försöka sova iallafall, sov gott. GODNATT ♥


jag tänder en stjärna på himlen, den lyser för dig min vän!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback