'

alla behöver en vän, likaså behöver jag dig

hej, sitter & kollar på massa gamla bilder. saknar verkligen mitt långa hår.. :( skulle aldrig klippt mig haha! igår va jag med ellen & mina en stund, sen stack jag & ellen in till värnamo och träffade matilda & evelina. körde runt överallt, träffade emilia. vid typ halv tolv stack vi till simon, sen kom mohamed, sajad, mattias & daniel, tack för kvällen. :) kom hem vid 1 typ. vaknade vid halv 10 idag & åt frukost. gick och la mig i sängen igen. vet inte varför men denna helgen har jag varit hur trött som helst. har pluggat lite idag med, och nu kolla jag på tv, haha nöörd. vad är det med denna världen egentligen, skitväder dygnet runt, kul liv! ska slappa vidare och tagga skolfoto imorgon. och uundra vem som fyller år på onsdag.. STOR TJEJ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback