'

du är mystisk..du är mystisk..du är mystisk..du är..

hejsan, två veckor på figy är avklarade & jag lever..än så länge :) igår hade vi nollningen, fy va äckligt men roligt. sånt som bara händer en gång i livet. efter det var det efterfest & sen sigges! hade roligt hela dagen faktiskt. men humöret va helt upp och ner, sånt är livet.. träffade nya fina människor också, ni är bra. :) insparken glömmer man inte på ett bra tag iallafall, minnen för livet. kom hem vid 3 inatt iallafall & somnade som en stock. ska börja blogga igen, eftersom internet lever igen! oroligt skööönt hehe. :)

kom hem för någon timme ssen från värnamo, åkte in vid 4 med ellen, träffade matilda & evelina. sen drog vi till simon & sen rosa,go'a människor är livet! hade en mycket trevlig & rolig kväll. mina vännner är jävligt bra! jaghjertadom. imon blir det äckelplugg & bara chilla. bäst jag sover nu så jag orkar upp lite tidigare än vanligtvis på helgen, hoho söndagar är till för att sovas på! bra människor, bra helg ♥
I don't understand some people sometimes, like you.
but I never stop thinking about you. you are my other
half and I need you. you are always inside me, I can
never forget you. you are my little sunshine ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback