'

vissa dagar är livet jävligt bra ändå

morsning korsning! :d åkte med ellen idag till skolan i henne söta lilla bil. hade först hygien som gick hur snabbt som helst, sedan matte & sist servering. hade hur kul som helst idag också :'d slutade 2 & åkte till bor. jag & ellen hälsade på i bors skola. trodde jag skulle sakna skolan jätte mycket, men när vi va där. det var hur jävla dött som helst & inga soffor kvar eller något, snacka om världens tråkigaste skola? ;) precis när vi skulle dra kom lilla rosis :DD vi pratade med henne en stund haha & ah, hon är ju som hon är :d saknade henne faktiskt! :D sen drog vi hem till mig & ellen somnade som vanligt. äntligen har hon vaknat :) sedan sover den fisen hos mig inatt. få se vad vi hittar på ikväll, kanske ta en runda med min ferarri som står och blänker i garaget?! ;) ha det bra, pusshej ♥
RL11 love :d <3
trötta människor igår på vår lååånga rast! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback