'

i don't know anymooore

måste säga att jag har haft en mycket bra helg, livet är rätt bra ibland ändå! :) i F R E D A G S kom ellen tilll mig & vi stack in till stan vid typ 7, va med matilda & evelina. sedan stack vi till willys, haha & sen vidare till simon som hade fest. det kom och gick folk hela tiden, men det var trevligt.låg i hans säng typ hela kvällen med evelina haha i flera timmar & frös, sjukling! sedan stack alla typ men jag & ellen var kvar till lite efter fem, då åkte vi hem & somnade flera gånger i bilen påväg hem, sjukt jobbigt. vet inte riktigt vad vi gjorde så länge, lyssnade på musik, chillade & pratade typ, dö mysigt. men härlig kväll som vanligt :) jag älskar er! åt tårta också, för mohammed har fyllt år, mumsigt haha! :) en helt über bra helg, tack sötisar, ni betyder ♥

hos simon!


L Ö R D A G
vaknade vid kvart i 2 och låg i sängen ett bra tag till. hur trött som helst & inte ätit på över ett dygn, är inte ens lite hungrig. men gick upp och kollade på tv & väntade på att båt skulle vakna, hon vaknade vid kvart över 3. snacka om att vi sovit bort hela dagen, haha :) men stack in till stan vid typ halv 5, träffade robert först, sen drog vi till willys igen, vi gillar willys, haha :) bra affär dedär! ;d sedan träffade vi jimmy, jonte & orre en stund. sen matilda, drog hem från stan rätt tidigt. vid typ 23, sen somnade jag vid 1.

S Ö N D A G
vaknade redan vid 9 och var pigg, men lyckades somna om till halv tolv, gött! kollade lite på tv & så, sen hämtade mormor i horda med mamma. matilda kom hit vid typ 4 och vi stack ut och åkte runt lite i det kalla vädret. sedan kom farmor & farfar vid 5, vi åt lite och sånt, mysigt! fick pengar också (som present). alltid lika kul ;) har så otroligt ont i halsen och ont i hela kroppen också, palla inte vara sjuk igen. det är jag och ellen som smittar varandra fram och tillbaka, det kommer aldrig ta slut! men är riktigt trött nu efter ett sliten & underbar helg. dax för att sova, godnatt! ♥


Kommentarer
Anonym säger:

Fin blogg:) Kolla gärna in min blogg:)

2011-10-10 | 16:01:49
Bloggadress: http://matildanilsgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback