'

jag kan inte gå utan din luft i mina lungor

tjolahej! gick upp vid 7 idag & skulle gå tjugo över, tröttt tjej! rätt seg dag idag faktiskt, men det funkade de med. slutade vid halv 4 & åkte hem, båt hängde med, sen kom hennes mamma och hämtade henne. ska snart ut och springa en runda till, det var så skönt. måste kolla lite på matten också, har prov imon och har inte jobbat med det någonting eftersom rektorn aldrig vet om vi får ha matte C eller ska ha matte A, idioter! måste få mig på andra tankar,hejdå!


utan dig blir hösten för alltid kvar,utan dig blir frågorna aldrig svar
utan dig är livet ett iskallt hav,du är liv pulserande inom mig
varje andetag beror på dig ,du är vårvinden som omger mig
mitt liv är ingenting utan dig, utan dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback