'

you're my little angel

har precis kommit in efter att varit ute med mina & kalleponken! :) innan dess var matilda hos mig, vi åkte moppe i regnet & sedan chillade och snackade om allting. nu är vi två glada tjejer ? ;) aw, du är såå bra! det är verkligen skönt att prata om exakt allting & man mår så mycket bätttre efteråt. det var behövligt, hehe :) sedan har jag snackat i telefon med ellen i en timme & lite till ;) det behövdes också eftersom hon åker till grand canaria, som jag sagt innan ;) himla fuskis alltså???? (hoppas det regnar;)) här får ni några bilder från dom senaste dagarna! godnatt på er! ♥
matthias sover ;)
raffe som liten boy! ;)
min söta vän ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback