'

rydaholmsdageeeeeeeeeeeeeeeeN

har haft en helt underbar helg med fina vänner som jag inte träffat på länge, übermysigt! ♥ i fredags efter skolan va ellen här lite & vi hade picknick på en brygga, hur varmt som helst & solen stekte. sedan vid 18.26 tog jag tåget till värnamo, matilda hämtade mig på stationen. vi åkte runt och lite sånt, sedan stack vi till simon, där mohamed, mohammed & sajad var, trevligt! sedan körde jag och lämnade matilda till alla björnarna i skogen (a) och jag stack tillbaka till simon & dom. sedan stack jag vid typ 23, sedan åkte vi hem vid 2 och tio i två tog vi donken i sista sekunden! somnade vid halv 4.


L Ö R D A G
vaknade vid 10 & gick upp och åt, hur trött som helst verkligen. sedan åkte matilda hem :) och jag somnade igen fån 12-14, sedan packa lite & fixade, och gick bort till bella & ellens match, efter den åkte jag med bella till rydaholm, har inte träffat den människan på flera månader! fixade oss lite & sedan kom lill, tina, amanda & annie. efter ännu en stund va hela huset fullt, feeesT! det va hur nice som helst! tack för kvällen alla ♥
feest hos MANGE.... PÅSE PÅSE!


S Ö N D A G
vaknade lite efter 10 & trodde jag skulle DÖ, bokstavligen. ville bara sova bort hela dagen ;d. var hur trött som helst, jag & bella hade inga ögon kvar, såg ut som värsta alkisarna, hhaha! ;) vi åt frukost & så, sen stack upp till kungshall & kolla på fotboll. höll på att somna, det ända jag ville var bara att sova! otroligt trött & sliten, hååård natt :dd kollade på en film också, sedan tog jag tåget hem vid 16.04. kom hem och chilllade, skrev klart någon grej till svenskan. sen har jag varit ute en runda också, duktigt. & nu sitter jag är i soffan och somnar när som helst, forfarande r i k t i g t trött..bäst att jag går och lägger mig så jag få i min lite sömn och lyckas vara vaken i köket imon. hoppas ni haft en lika bra helg som mig! godnatt puss ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback