'

fuck you

halllloj! igår var vi och badade med skolan, och jag får ju inte. men jag ville bara hoppa i ändå, kommmer dö att inte få bada förrän i mars.. :( idag slutade jag 13.40 & gick på stan med ellen. sen träffade jag matilda och vi gick till simhallen, eller till gymmet rättare sagt. gymmade i två timmar & fan va gött det va. helt plöstligt stog paul & kollade på mig och matilda, blev hur rädda som helst,haha :)) i slutet va vi helt trötta & flummiga, skrattade åt allting. duschade och så, sen kom mamma och hämtade oss, åkte & köpte mysig vinterjacka, mössa & vantar. sedan körde hem matilda. :) tack för dagen! dagen va verkligen perfekt ända till jag kom hem och min älsklings onepiece hade kommit. blev hur glad som helst. men när jag kom hem va den inte alls som den skulle, hur jävla fuckking tunn som helst. dom ska vara i lite tjockare tyg & mysiga, tänker fan skicka tillbaka skiten. det förstörde hela min jävla dag! har franska & engelska glosor till imon. äckelskolhelvete & äckel dag

bilder från igår kommer imon.
bilder från idag kan ni kolla på matildas blogg, mmatildajjohansson.devote.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback