'

tack för en helt underbar helg mina fina!

hej! igår kom ellen till mig vid 12. vi stack till värnamo, stadium & testade mössa haha :) måste verkligen hitta en fin& skön snart. sedan åkte vi & träffade raffe en stund men sen stack han så vi åkte till donken & köpte varsin milshake, fick den för 11kr. dom hade råkat trycka in personalrabatt, inte helt fel :) vid typ 3 stack vi till simon, matthias & raffe. satt & pratade och lite sånt, mysigt :) sen drog jag och ellen hem till Bor vid 4, träffade kalle. himlans vad vi träffar folk?! :d drog sedan ut till ellen, fixade mat & kollade på någon busig film, haha! vid 21 kom simon, matthias, jonathan & raffe förbi en runda! ända ute hos ellen, roligt :) vi kollade film, hade krig, såg läskiga saker på åkern, haha eller simon & matthias gjorde det! ;) hade faktiskt jätte mysigt, f i n a v ä n n e r < 3 och jonte äälskade ellens skogsmaskiner, hah knäppis! dom stack hem vid 2 & vi slocknade direkt.

kittelkrig hos simon! alla på ellen :)


vaknade idag vid halv 12 eller något, har sovit extra sköönt. känslan när man vaknar & vet att ellen har gått upp tidigare och jobbar när jag ligger där i sängen och latar mig. så jag bäddade & fixa lite, sedan gick ner och åt frukost :) lite läskigt faktiskt, helt ensam i ellens hus, mitt ute i ingen stans. sen kom mamma & hämtade mig vid halv 1. :) åkte till mormor vid 3 & åt middag. somnade i soffan & sov ett bra tag. as gött! :) vaknade & fick efterrätt, glass är inte helt fel. kom hem vid lite innan sju. måste plugga nu, om jag ens har boken hemma. det återstå att se. kul att komma tillbaka till skolan efter en sjuk vecka faktiskt. godnatt puss :) ♥




simon är nyfiken på ellens garderob?! :dd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback