'

exakt en månad knasboll <3

kan den inte kommma nu! hej! har nog inte haft en sådanhär fredag på den dagen jag minns! pluggade matte innan, man missar rätt mycket på en vecka. sen har jag bara varit hemma & kolla på tv men familjen & ätit gott. eller ätit & ätit.. räcker att jag petar i maten så blir jag mätt. det funkar väl..men jag föredrar att vara frisk & umgås med mina fina vänner. jag älskar er ♥ imon drar jag till ellen, orkar inte sitta hemma hela helgen även om jag skulle behöva det för att vila upp mig. vi ska kolla på massa film & mysa. perfekt för att bli frisk! :) just nu- ligger i sängen och deppa, är allmänt trött på allt. skulle inte skada att vara sjuk en eller två veckor till...godnatt! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback