'

på bättrings vägen :)

hej! :) ligger i sängen och vilar.. ä n t l i g e n på bättringsvägen! ni anar inte hur skönt det känns, äntligen kan jag andas med näsan någolunda bra. efter att ha snytit upp en hel toarulle med papper, typ halva min hjärna?! helgen blir nog bara en vila hel för en gångs skull, men det suger. mohaha(a) har varit hemma sen i tisdags och sovit i stort sätt hela dagarna så är rätt trött på det nu. tror faktiskt att jag aldrig sovit såhär mycket, hehe. för tillfället sociala jag med mig sebbe haha, facebooknörd! & kollar på världens bästa hotell. vet inte vad jag ska hitta på nu, tråkigt att bara sova. hejdå!

vill ha vinter!-10


belllla :))




Kommentarer
bullet. säger:

fina minnen! :) saknar det.. <3

2011-10-14 | 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback