'

I NEVER NEED IT- I ALWAYS NEED YOU

tjena! :) vaknade vid 7 idag, orkade verkligen inte gå till skolan egentligen men det var bara att gå upp! var i köket hela dagen, roligt som vanligt! men orkade ingenting, mådde verkligen inte ba, men sedan *vips* så var denna måndagen också över. :) jag & marcus va grymma, gjorde fördeg till ciabattabröd & bakade drömmar! mumsigt :) sedan stekte vi olika fula svampar & fakta om dom, haha! kom hem vid halv 4 - 4 någongång. det regnade hur mkt som helst & jag glömde mitt paraply i morse, smart tjej. men kom hem och bytte om, sedan kröp ner i sängen och somnade direkt, hur sliten som helst verklingen! vaknade när mamma kom hem och tog febern. s j ä l v k l a r t hade jag FEBER..roligt va!?! så har sovit sen 4 tills nu..för en stund sen. och konstigt nog är jag fortfarande trött & mår skit. blir att vara hemma imon & hoppas att jag piggna till. så tråkigt att vara sjuk och man missar så mkt i skolan,
låter som värsta pluggisen men nej haha :) blir väl att sova om en stund igen då.. ha det bra! puss & godnatt

trötta RL!


S V A M P A R! H E H E : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback