'

i dina drömmmar går du ingenstans ensam

har inte hunnit skriva i helgen så passa på att göra det nu, en paus i mitt pluggande! :) i fredags sov båt här hos mig, vi drog in till värnamo & träffade världens bästa evelina. träffade rafael, matthias, simon & några till också. åkte till donken för dom skulle äta, sedan kom ellen & eve lite senare. :) innan vi drog hem träffade vi jonte också! drog hem vid 12 eller något. i lördags vaknade vi vid 12? och pluggade som galningar. och jag blev så himla badsugen!! så jag hoppade i badkaret & låg där i en timme, även fast jag inte får bada tack vare navelpiercing. och under tiden sovv ellen, som vanligt! ;) gjorde oss i ordning & gick ut en sväng, träffade kevin, anton, anton, mina, tony & olllie. sen drog vi till ellen vid halv 8. åt hemmagjord pizza & pluggade. kollade film också, i taket lyser stjärnorna. så fin är den! somnade vid lite efter tolv. vaknade idag vid 9 & åt frukost hos ellen :) sedan skulle clara på konfa så jag åkte med dom till bor, vid 11 typ. och sen dess har JAG PLUGGAT!! det är ju otroligt :') prov imon så det vill till att kunna det också, men kan inte allt ännu, så nu ska jag plugga vidare! galet, om jag får säga det själv :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback