'

varje person behöver kärlek, likaså behöver jag dig

hhejs! åkte in till stan innan och träffade sara, väntade på henne för hennes buss var lite segare än min :) först gick vi till telia och lämnade in min mobil. sedan till stationen och möttre fredde & marcus, väntade till freddes tåg kom för han skulle hem till kalmar. sen kom jonte & orre också :) pratade lite & så sen gick jag och sara till stigs & tog en mysig fika. pratade om alla våra problem haha, mysigt! & måste göras om. sedan träffade vi rafael en snabbis, sen vidare till våra kola klaskåmpiza, jonte, marcus, orre & jimmy. va ute & sen stack vi hem till jonte. kollade på massa sjuka filmer och hade allmänt mysigt. skjutsade ner sata till stationen vid halv 8 för hennes buss gick tio i. och hjälp vilka uppförsbackar, hela vägen tillbaka till jonthan var bara en enda stor backe, jobbigt hehe :) kollade på ännu mer sjuka filmer, sen vid halv 10 kom mamma & hämtade mig. så alla stack typ hem då :) ni är bra! godnatt

"en sådan liten gullig tjej, så var jag tvungen" " då är jag din tönt & du min gnome" ♥


sara i en EXTREMT vacker mössa
ansträngande att leta efter den snygga polisen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback