'

va du är söt min kära lilla ponny, va du är snäll min kära lilla häst. du säger ingenting min kära lilla ponny för du är den jag gillar bäst

tjolahopp! igår kväll kom ellen & hämtade mig och vi åkte hem till henne vid 19.30. kollade på tv och film, eller jag fick kolla på det själv för när filmen varit på i 5 min sov eller som en gris i soffan. sen gick vi & la oss vid 12. gick upp i morse vid kvart över 11, gött att sova lite. :) år frukost & sedan gick vi ut i stallet & fixade lite där, mockade och så. sedan fixade hästarna & red en runda. det var över ett år sen vi red sist, 9 november 2010. det var hur härligt som helst att få känslan av att sitta på en hästrygg igen, saknar det riktigt mycket! efter vi ridit & fixat tog vi en tur med moppparna också, riktigt härligt faktiskt ;) det var ett tag sen man körde. kom hem vid 17,30 & åt lite, pluggade, sen gick en runda med mina. härlig helg, fast den var helt oplanerad blev den ändå rättså lyckad. pusss & godnatt! ♥
ellen & shira
feliza och shira
jag-feliza & ellen-shira   surpuppor
shira & anton
jag på feliza
shira & ellenbellen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback