'

" jag sökte dig och fann mitt hjärta"

hej! åkte in till stan igår vid 16.15 & träffade simon och rafael på stationen. chillade mest & var på stan. sen drog vi hem till rafael & dom nördade sig vid sina datorer. ;) sedan kom jonne dit också & vi drog ut och åkte bil. fanns inget folk ute så drog hem till simon & kollade på några avsnitt av family guy, såå fula hehe! :d efter det drog vi til donken en sanbbis & sen träffade matthias, pillan, butte & massa annat galet folk. åkte till åminne på någon fest som sög så vi stack lika snabbt som vi kom. sen åkte vi massa bil hela kvällen. sedan fick simon för sig att vi skulle leka på en lekplats så vi åkte till trelleborg & lekte där mitt i natten, haha alla blev som små barn igen :) så gulliga! sen drog jag hem, vid 1. sov inte alls mycket inatt, kollade på dagboken. en riktigt mysig film. :)) vaknade vid 9 idag och somnade om & om igen.. har bara chillat hela dagen, kom hem vid 16 typ & gjorde mat, sen kom mina till mig. är verkligen hur trött som helst, måste spela musik för att inte somna! nu ska jag sova vidare hehe. hoppas ni har haft ett sånt här jävla bra lov, för det har jag. pusss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback