'

1 november → en dag att minnas <3

hej, hoppas ni haft en riktigt bra dag/kväll som jag ;) vaknade vid halv 11 & gjorde toast, sen la mig i sängen igen, latmask! jag packade en liten väska eftersom jag från början skulle sova hos matilda & evelina. men sen gick inte det men jag åkte till stan iallafall. :) åkte till matilda & evelina, fest i hela huset fan! :) nä men vi gjorde mat, dunkade musik & helt hyper glada bruuudar! :D längesen man hade dehär smiliet på läpparna (a) sedan stack vi ner till stan & träffade erik och ante. sen vid 8 stack jag och mötte.. en liten tönt<3 stack hem vid 22 typ. helt underbar dag :ddd saknar min lilla muppkompis ellen också! hoppas verkligen att det ösregnar i grand canaria, hehe. vi hörs imon för nu ska denna glada flickan sova. godnatt pusss! ♥

- någon uteliggare jag träffade på i stor staden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback