'

"i'm sitting alone drinking alcohol"

wihoo! kom hem vid 22 igår kväll. kollade på breaking dawn men ellen, träffade även amanda & malin, trevligt! :) ni anar inte hur bra filmen var, hur bra som helst verkligen. blev kär i den hehe :') efter filmen åkte vi hem till mig, men först skulle vi köra en liten runda så fick för oss att vi skulle köra elljusspåret, hur läskigt som helst & dessutom fick vi backa tillbaka för det låt ett förfallet hus mitt i vägen, good.

började dagen med sovmorgon, tog tåget in vid 9.04 & började 9.35, awesome :) inte nog med det så sov ellen hos mig inatt & hon började 8, det var rätt gött att veta att jag kunde sova längre än henne, hehe ;) hade matte direkt när jag kom till skolan, sedan servering & vi åkte direkt till hotell vidöstern(ibis). vi åkte en sådan liten minibuss för 9 pers, & vi var 11. men det funkade också :) inte ofta en lärarare tillåter att vi sitter i knät på varandra?! kanon!!! vi åt där & sedan fick vi kolla in på hotellrummen och så, mysigt! :) sedan slutade vi vid 1. våran klass komemr bli ännu bättre nu när bögen & hans vän slutar, ännu mer awesome :) hade hoppats på att göra något kul ikväll men troligen inte. kanske sover i värnamo inatt men vet inte än, det märker vi. ha en bra fredag! puss :d ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback