'

jag fick låna dig som en ängel men aldrig att jag lämnar dig tillbaka ♥

hej på er! slutade halv 2 idag, riktigt skönt :) tog bussen hem vid tjugo i 3, jobbigt att behöva vänta på länge på bussen men man har inget annat val. tog 8.10 bussen in till skolan idag eftersom jag började 8.30 men när jag sitter på bussen påväg till skolan får jag ett sms sv sara" vi började visst 8 idag.." ups..haha ;) hade 30 min hygien, sen matte & fick reda på proven. det var bara 7 av 22 som fick godkänt eller mer, duktiga på matte? haha :) sen åt vi, hade svenska & engelska sista. har precis ätit lite & nu ska jag plugga. sedan lite senare ska jag ut & springa en sväng och hoppas att jag inte blir sjuk hehe. puss

i morse påväg till bussen, fint med alla flygplans-streck :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback