'

vägen är lång ännu en gång även för dig

hhhej, har haft fullt upp i helgen och inte orkat skirva direkt, så jag fixa det nu! :)
FREDAG: åkte in till stan & träffade matilda och erik, två riktiga klenisar. sedan träffade vi vedran & fidde och va ute lite med dom, sjukt kallt ute. sen stack vi till träffade alexander & oliver och värmde oss där haha. sen åkte vi till sten stures och träffade simon, raffe, saran. chilllade mest. han. det var poliser överallt och ingenstans. kvällen slutade som den gjorde. kom hem vid halv 2 & sov hos ellen.
LÖRDAG: ställde klockan & vaknade vid 9.30 & åt frukost. åkte till stan så vi var där 11.15 & mötte upp mammi. gick på stan lite, sedan fikade med ellen, mamma, hanna, ulla, anna, albin, cina, ella & hampus, mysigt! sen träffade jag & ellen simon, raffe & victor och var kvar i stan med dom. åkte en runda till evelina, matilda & josse också. sen hem & åt nudelwook med mamma & glenn. känner att jag aldrig är hemma längre haha. sånt är livet :) åkte in till stan sen igen.. ovanligt?! haha, tände ett ljus på kyrkogården också, hos min syster. tack för kvällen <3
albin & mamma



SÖNDAG: vaknade vid 11. kom hem vid 2, från ellen :) åt lite nudlar, kollade på en film med mamma. inte händer inte ofta, men mysigt :) var verkligen dödstrött så somnade i soffan direkt efter filmen, skönt. godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback