'

sometimes nothing goes right

godmorgon! ligger i soffan & kolla på film, mycket skönt ;) igår kom malin & hämtade mig och vi åkte in till värnamo och kollade på innebandy, värnamo vann! sedan gick vi och lekte på den nya lekparken vid simhallen/appla skolan, höll på att dö av skratt! hehe. sen träffade vi bergman & elw & fläppis. :) pratade lite & så sen drog vi till jesper där det va fest. :) ruligt! efter det följde malin med hit till mig & vi kollade film, ännu senare kom eric & makka, dom drog hem kvart över 2 eller något sånt. och jag gick & la mig, somnade på bara några sekunder, asgutt! :) blev en rätt lyckad dag & kväll igår trots allt! ikväll kommer ellen hit och hämtar mig, så får vi se vad som händer. nu ska jag vara lite duktig & plugga på mina två prov jag har i veckan. puss ♥

varberg → victor, jag & hanna :)))
j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback