'

jag lever för dig just nu

halllåj! :d åkte med ellen till skolan idag, köket hela dagen. idag hade vi vår lilla resturang till oss själva & lagade maten till oss, 3 rätters. sedan åt vi frukost vid 9, gotti :) det ända jag gjorde från 8-11 var att skala 25kg mandel-potatis medan alla andra lagade mat. jag skalade så jag fick blåsor på händerna, himla mysigt! jag föredrar inte att skala så mycket potatis, hehe :) men Björn blir nog glad iallafall eftersom det var till honom. sedan åt vi, hur gott som helst verkligen! duktiga är ni RL11 :d sedan bakade vi kanelbullar & massa olika sorters brödlimpor & frallor. sedan fikade vi med bullar & frallor, himla tjockisar hehe ;) slutade vid halv 4 & följde med ellen till kiropraktorn, sedan vidare till stan & fixade nya tights eftersom jag är så smidig och lyckades ta sönder mina. åkte sen hem till mig, ellen somnade hos mig som vanligt. sedan stack hon hem vid halv 8 & jag gick en runda. brr, det var minusgrader ut, riktigt kallt. ska hoppa in i duschen. godnatt! ♥

sara som deppar över att hon ska sluta kolla på björnar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback