'

I'm falling to pieces

haj po daj! :) åkte aldrig in till stan, orkade inte & gick inte bra busstider. så fick bli en skön hemmadag istället. satt i pyjamasen ända till kl 16 typ, då mina kom. vi gick 6 km i skogen & det blev bara mörkare och mörkare..och jag hatar mörker?! duktiga! :)) sedan hem & gjorde wook med kyckling, nudlar & sånt, gotti! åt & sedan hoppade in i duschen, sen direkt ner till stan en snabbis & snabbt hem för att kolla på idol. jag kolllar på tv?? ja, för en gångs skull är jag hemma :) det va mysigt! & andré åkte in ut, wiiihii :dd sen träffade vi jonatan, philip, simon & rafael en jättesnabbis, äkta tråkiga. hehe :p mina gick hem för en stund sen och jag ska nog ta och sova lite nu, så jag inte sover bort ens halva dagen imorgon. måste ju njuta av dom sista dagarna på lovet, eller helgen kanske man kallar det :) har blivit så himla förkyld igen, du gillar att smitta mig. men godnatt puss!
när jag vad ledsen, var det du som tände det släckta ljuset ◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback