'

11-11-11 ↔ if you don't love me at my worst you don’t deserve me at my best

hhhhej! :d världens mysigaste dag idag! började med att ellen kom till mig & vi tog moppebilen in. hade först hygien, sedan matte & sen servering. samlades i resturangen & pratade bara,mysigt! klassen är fan bäst :) sen gick vi till lilla krogen & åt, riktigt gott :) först åt vi suchi & kan säga att det smakar skit hehe. sedan blev det bufé, man kan ju nästan äta hur mkt som helst. alla rulllade fram sen :) åt & pratade massa, extemt mysigt fan :d efter det fick jag ,sara & sandra vårat pris för att vi vann förrförra fredagen, tuggumi haha,vem älskar inte det ;) slutade vid 1, jag & sara gick och hämtade våra väskor & gick en runda på stan & pratade bara, skönt. sen mötte jag ellen & vi åkte hem. har kollat på film sen dess, nööördaR! ska äta lite, sen vidare till värnamo som vanligt! vilken superbra dag säger jag bara! :D PUSSS! ♥
old picture


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback