'

I find no words

tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa, här kommer pipp långstrump här.. var det vi sjöng i köket idag! helt tomt utan någon musik eller något så vi fick fixa det själv, jag & sara! ;) vaknade vid fem i 7 & gick ut, sedan gick till bussen vid 20 över 7. idag i köket jobbade jag med ella, marcus & sara, goa prickar! slutade vid 15,30 & tog bussen hem, gick och la mig i soffan men skulle inte somna, vilket jag gjorde. vaknade efter en stund och hade hur ont i huvudet som helst. så åt lite & sedan la mig i sängen, somnade på bara någon minut. såhär rolig var min dag idag, jag gillar attt sova?! kom hem från stan nyss, tankade & handlade med mammi. ska fixa lite & sen blir det säängen! puss godnatt! ♥
grattis till linus, 16 år :) bild från 9:an!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback