'

en månad kvar till julafton, finns det några snälla barn?!

idag har det verkligen varit en slapp dag, men ändå går dagen rätt snabbt. började med franska prov & jag kunde ingenting så kommer få migg första F! efter det 2 timmars rast, sedan 1 timme gympa. hade kul i gymmmet haha! ;)  träffade evelinis också som var på figy, puss :) efter gympan åt vi & 2 timmars rast till & sist engelska. satt & lamade mig med mina fina klaasskompisar, awesome! sammanlagt: 4 timmar och 10 minuters rast idag + lite till..herregud säger jag bara!! kul liv i skolan?! hehe nä inte precis :) äntligen är plugget slut för denhär veckan kan man väl säga. ska ta & fixa något att äta nu & sedan vet jag inte vad som händer. ut och gå en runda i det deprimerande fula vädret! have a nice dayy! ♥


Kommentarer
matilda säger:

Va gärna med i veckans blogg! :) Fin blogg du har :) :)

2011-11-25 | 23:34:56
Bloggadress: http://matildanilsgren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback