'

-People say you don't know what you've got till it's gone. Truth is, you knew what you had, you just never thought you'd lose it.

haaaaej! :d somnade med ett stort leende på mina läppppar igår, hur underbart som helst. l o v e. vaknade idag och var inte världens piggaste kan jag säga men det va bara at gå upp & somna om i duschen. sedan ta bussen till skolan! var i köket hela dagen idag, gjorde tre-rätters-middag till oss idag. lekte att vi hade en resturang & så, eftersom vi ska försöka öppna den riktiga resturangen efter jul, askul! :d sedan stekte vi massa lökar, med robert & marcus. kom hem vid 4 och åt lite, sedan nu kom mina för en stund sen. så nu ska vi baka, va sjukt längesen jag gjorde det hemma, hoho :) rätt skönt med skola ändå hehe RL11<3 puss :d
dagens bilder! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback