'

if you can't live without me, why aren't you dead yet?

igår gjorde jag ingenting, va på sjukhuset & röntgade mitt lillfinger,haha. jag & ellen spelade kort, bonkabäver. mitt finger blev helt krokigt & gjorde jätteont, gick runt med en kylpåse hela dagen för fick inte åka in förrens vid halv 5. det va inte brutet som tur väl var, har nästa alltid otur men det va ngn med senan så nu är det tejpat. pluggade & kollade på träning också, frös ihjäl typ :)

slutade vid 11 idag, hade nationellt prov i fysik & sen stack jag till sjukhuset igen. det gick väl bra, sen efter skolan kom ellen till mig. vi sov en liten stund, så sköönt. gick & köpte glass, mums! ;d vänta på att ellen ska komma tillbaka efter sin träning så vi kan äta, haha ;d sen blir det nog ut en runda. imon är det studiedag & det är ju aweesommee! ;d vi hörs! pusss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback