'

to dream about a life where you're the shining star..

lördags: tränade med inis, duschade & myste i soffan i onepiecen. kollade på melodifestivalen. vid halv 3 åt vi, sen somnade. haha trötttis!

söndag: vaknade vid 11, sen kom hanna & victor och dom till eve. spelade wii, vid 18 kom mamma & hämtade mig, körde mig till hanna. hon hjälpte mig med musikprovet, det blev så mycket lättare. awweeesomme! :D  kollade på solsidan & åt megamuffins, sen gick jag hem. bra helg de'där! :) 

idag var det måndag igen.. & skola. rätt lamt faktiskt, fast ellen är tillbaka & frisk, superduper!  hade musikprov, det gick bra hoppas jag. sen svenska nationellt prov också, gick också bra. :) du<3 kom hem & sov en lite stund & nu ska jag ut & springa.. hejdå ♥

jag är inte glad utan dig, du<3

feels like home- Chantal Kreviazuk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback