'

när tiden tar slut

vilken bra fredag måste jag säga! :D ellen kom till mig vid halv 6, vi åkteeeeee till Värnamo & åt på donken först, alla som såg oss på moppen trodde vi var dumma i huvudet typ, haha. 8D åt & sen åkte vi in till stan & träffade emilia, åkte vidare till evelina & matilda, haha vi är cuula! :D va tvungen att värma oss litee. när vi åkte därifrån var det -3, jätttteskönt verkligen! ;d åkte hem och ellen bytte skor, sen vidare tilll horda, till malin där sara var. kollade skräckfilm, sen fick vi något ryck & hämtade eric & åkte till..mitt ute i skogen, augustas stuga för där var några, haha. när vi var där kom en helt random moped mitt i skogen, scary. :) sen körde vi hem eric & vi kollade på skräckis, och på någon annan film, mysigt! det va egentligen meningen att vi skulle åkt hem efter det, men blev så att vi stannade här.. så ligger i malins säng med ellen, malin & sara på golvet.. mohhahaha(6) tack för en wondeerfuuul friday :d ska försöka sova nu, få se vad som händer imon. pussss nattinattt♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback