'

ÄNDRA TILL SOMMARTID försjuttton!! :D

dennna lördagen har varit jättelång och JÄTTEBRA! vaknade & åt hos malin, sen vid 13 åkte jag & ellen hem, vackert sommarväder! :Dhälsade på mormor. sen åkte ellen till sina kusiner. natta kom till mig & jag körde upp henne till pizzerian, träffade kalle p, kalle, victor, alle, markus, johan & siggzor :) sen har vi typ åkt moppe hela kvällen & natten (y) :D jag & natta gick ut vic vid 21 och mötte fia & emma med moppparna, sen kom ellen. vi åkte runt överalllt & ingenstans, så mysigt faen! :D sen vid 23 åkte vi till rydaholm, till almedin där massa folk var, hahah :) crazy! vi frös verkligen ihjäl, var som isbitar men tur så hade almedin ett varmt hus! super. :d sen skulle vi egentligen hem, så vi drog & tankade, pratade med emilia, sen åkte vi till sonny istället & värmde oss lite. tack för dagen! :) <3 kom hem från rydahoolm vid halv 2, fast i sommartid, halv 3. :) iiiih, det var -10 grader UTE!!! ellen & natta ligger i varsin säng och värmer sig, sover säkert också. ;) så nu ska vi krypa ner i sängen med massa mysiga filtar.. godnatt sweetheart puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback