'

- you're a thousand miles away

vaknade vid 9 av att solen lös & sken upp hela mitt rum, awesome! :) blev helt glad men kändes mer deprimerande att kolla ut igenom fönstret & se att det låg snö på marken, usch den ska bort genast. åkte lite senare ut till horda, till min bästa mormor. vi gjorde lingonsylt, haha :) åkte hem & sprang en runda, åkte till stan & sen hem igen. oturligt nog glömde jag mina moppesaker i stan, måste hämta ut dom snart! sitter här med musik på högsta volym i högtalarna.. såååå schöön känsla! :D kännner starkt för att sova riktigt länge imon & bara ligga i sängen heeeela dagen! fast som jag vet redan nu har jag fullt upp imorgon & hinner inte med sådant ;) ska sitta här ett tag till sen sängen, natttinatt! pusss ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback