'

liveet är grått, världen är stor

hallloj, har inget internet.. buhu :( så kommer uppdatera på ett bra tag igen..
i måndags va jag på sjukhuset igen eftersom jag har ont från att jag vaknar till jag somnar på kvällen.. inte så roligt precis! dom gjorde ingenting denna gången heller. jag ska antagligen ha ont tills jag spyr innan läkarna gör något, härligt -.- lite senare kom matilda till mig. :) va med henne & mina till elva elller något, roligt! :) i tisdags vaknade jag vid 6 och kunde verkligen inte somna om, inte så skönt de helller :) åkte till hyltan med mamma & hugoooo &  skulle sola och bada. men solen täcktes av moln hela tiden så vi åkte till mormor & fikade. kom hem och plockade några liter blåbär med negermina! :) idag vaknade jag vid 7 och skulle till sjukan vid 8.. åkte sedan hem och sov till 11, sköönt :) åt lite jordgubbar&blåbär med mjölk till frukost, äkta sommmmmrigt! :D duschade för en stund sen & nu sitter ja hos evelina & matilda :) har tjuvat deras dator eftersom mitt internet inte funkar :) imon drar jag till rydaholm och grilllar! mysigt :) ha det bra så länge!

Kommentarer
tessiebella säger:

hej!nu har du chansen att bli veckans blogg! :)

http://tessiebella.blogg.se/2011/july/vill-du-bli-veckans-blogg.html#comment

2011-07-20 | 18:54:47
Bloggadress: http://tessiebella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback