'

jag saknar dig strawberrrybabeis

cheeeeenare! i torsdags skulle vi till thorén ju..och mattes moppe gick sönder så vi kunde inte åka. men jag och ellen drog in till donken & åt glass iställlet. inte helt fel!!! :) träffade matilda& evelina och åkte till osudden för att bada, myspys! va ute massa och hade äppelkrig med några på stenstures haha galna pajjkar :) åkte till max på kvällen & tog skydd från allt blött regn, hihohihoh! sedan sov båt hos mig till i fredags. solade & badade..som vanligt :) eller molnade rättare sagt, för solen var självklart inte framme läänge. sen stack hon hem vid 22 eller något & jag var kvar i solgården med karl, robert, jonne, pt, sigge, amanda. alla stack typ och tillslut va det bara jag robert och kalle, sen fick vi besök av allle & minabrun! :)

idag vaknade jag tidigt..vid 9 typ och åt lite, sen åkte till hyltan med mamma, ulla & hannna :) hade fika med oss också, mysigt! sen kom minabrun dit, hoho. träffade även fia där :) .. & malin therlissa gran, ruuuligt :) va där till 4 eller något och solade & badade. jag tror faktiskt jag är en fisk ibland... har badat hur många dagar som helst i rad nu, underbart! :D ska packa lite nu & sen ut en sista runda med my f r i e n d s.  imon drar jag till falkenberg med familjen & evelina älskling i en hel vecka, kommer bli underbart! kommer nog inte uppdatera så jätte mycket men nu vet ni varför. evelina stannar i husvagnen med mig till onsdag, bääst! ha det så bra alla fajna!! :) pussss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback