'

innan mörkret faller faller jag, ner till din värld

FREDAG = HELG :D så skööönast! snart kommer matilda till mig. skoola idag och det va chill, :) ringde till evelina och skulle se om hon va hemma, men hennes mamma svarade och sa att hon skulle åka och hämta dom i stallet snart, hon skulle kolla på när dom red, jag ba- dom kommer säkert ramla av och slå i huvudet eller bryta armen. och sen ringde matilda till mig " åsa, evelina åker ambulans, hon har ramlat av och slått i huvudet i väggen, men jag ringer dig sen" shiet va läskigt! jag har typ blivit synsk ;s krya på dig hjärtat! ♥ snacka med farfar, på msn (a) hahah tufffing! ha en bra kväll, imon blir det bio & mys med tjejerna! pussss! ♥

piffen puffen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback